torstai 10. tammikuuta 2013

Tuhannes aloitus....


Heipä hei, minä täällä. 38 vee naikkonen jolla ylipainoa. Jaa että paljonkin? Noo, sanotaanko näin että  useampi kilo, no okei sanotaan suoraan että kymmeniä.  Mutta paljonko on paljon? Yritin guuglata 168cm pituiselle ihannepainoo ja se on alle 70kiloa. Mutta mulle se on ihan outo luku. En ikinä voisi kuvitella että painaisin alle 70kiloa. Minulla olisi pudotettavaa juurikin sitten se 70 kiloa. Juu aivan oikein. Tällä hetkellä painan  mahtavat 140 kiloa. En ole ylpeä. Siitä olen ylpeä että olen jo pudottanut 5 kiloa. Viisi isoa kiloa. Mutta eihän se ole vielä mitään näin isossa urakassa. Alku kuitenni. Huoh.
10.1.2013, aamu paino 139,4kg

4 kommenttia:

  1. 5 kiloa on ihan sopiva määrä. Askel kerrallaan. Ei kannata tuijottaa sitä mitä muut ovat pudottaneet tai millä tahdilla. Itse pudottelen rennolla laihduttamisella kiloja, plussaa on toki tullut, mutta niin on myös niille jotka laihtuvat kiloja viikossa. Tärkeintä on uusien elämäntapojen omaksuminen jokapäiväsessä elämässä, oikeastaanhan se on aivopesua :) Olet laihduttanut JO 5 kiloa. Arvaa vaan kuinka moni ei saa laihdutettua edes sitä yhtä? ;) Tsemii!

    VastaaPoista
  2. Yhdyn edelliseen puhujaan: 5 kiloa on hieno alku! Siitä on hyvä jatkaa. Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi hienoa! :) Viisi kiloa tuntuu hyvältä!

    VastaaPoista
  4. Samassa veneessä ollaan, alkupainokin melkein sama. :)Tsemppiä projektiin, pienin askelin eteenpäin. :)

    VastaaPoista